el dia a començat quedan amb el jordi ''Erpesaodeturno'' per anar a la C1 a l'estacio de Mataro, vem sortir a les 16:30 d'avinguda tibidabo amb l'esperada 111.11 que ja es com si fos meva ja que estic acostumat agafarla i a que vaig poder viatjar en cabina amb un conductor del mes simpatic. doncs un cop passem per pl.molina sense parada arribem a gracia i ens creuem amb un s2 terrassa, al arribar a pl.catalunya sortim pel carrer bergara i ens dirigim a l'entrada de l'estacio de Renfe Rodalies i ens dirigim a comprar els bitllets el tren passa a les 16:58 minuts i l'agafem amb destinacio Mataro com no un civia 464+463. Per sort trobem lloc rapidament al costat de la cabina del maquinista el viatje transcurreix amb tota normalitat parlant sobre el lot num:3 de civies que vem veure amb el marc a montcada bifurcacio i visitar per a dins. arribem a mataro i ens dirigim al gabinet de circulacio de l'estacio de Mataro, alla informem de que farem fotografies i els i enseñem el permis, ens diuen que cap problema i que vigilem en no aproparnos molt a les vies. fem fotos de els canvis de pantograf dels civies i de una 447 despres vem sortir per a anar a comprar chuches. vem tornar i nomes venir va venir un civia con que el jordi mai a pujat a la cabina dun civia jo en canvi si i quan arriba el maquinista li preguntem i ens deixa mentre esta parat el tren. pero despres li caiem bastant be i ens deixa tot el trajecte fins a pl. catalunya. el trajecte es fa curt parlant amb el maquinista sobre el funcionament i altres coses del tren. vem sortir de cabina a pl.catalunya on ens vem sentar al costat de cabina quan arribem cap a hospitalet la pantalla del civia canvia de C1 a C4 i li fem varies fotos la pantalla la va canviar el maquinista per que li pogessim treure una foto quan va parar el tren li vem agrair i despres ell va marxar a descansar a la sala dels maquinistes. despres la sorpresa que ens trobem es un civia del lot: 3 aparcat a la via 16 on li fem moltes fotos e posat dos fotos de un civia del lot:2 i un del lot:3 perque aprecieu els 46 centimetres que te mes de frontal i que esta mes elevat del normal. despres decidim fer algunes fotos mes i tornar amb una 447 a terrassa fins a plaça catalunya. alla canviem altre cop a FGC. L7 era una 111.16 i vem arribar avinguda tibidabo a les 20:48 on cada un es va separa per anar cap a casa seva.
1-447 a blanes efectuant parada a mataro
2-civia 464+463 aixecant els dos pantografs
3- civia de LOT:3 com podeu observar conparant amb la foto de l'altre civia te el morro molt mes allargat
4-civia 463 sense servei amb el morro mes petit que el nou civia del LOT:3
5-pantalla civia 464+463 posant C4 esperem que algun dia aquest servei es realitzi igual que a la C3
No hay comentarios:
Publicar un comentario