lunes, 21 de julio de 2008

tarda intensiva a barcelona passeig de gracia

el demati va començar anant a estacio de frança per casualitat despres de fer un passeig per la barceloneta amb el meu bon amic adria que s'ha de dir sempre m'acompanya a tot areu on vaig a veure trens i vaig decidir agafar un civia en servei R10 una 464 fins a passeig de gracia per sort portava la meva camera pero no tenia gairebe bateria aixi que aixo es l'unic que vaig poguer fotografiar va passar material per un tub tambe va passar una 252 cotxes talgo IV pero no tenia bateria i el mes curios de estar per alla 2 hores i mitja va ser que la megafonia va anunciar un tren sense parada per la via 2 i jo que estava al costat del tunel sentit sants per via 1 vaig veure per al fons una 440 apropan-se i em vaig posar a riure i de cop o van tornar a anunciar tren sense parada i de cop es va tallar en sec la megafonia i va llavors va anunciar un granollers-centre :) es la dada curiosa d'aquella tarda
1ª foto: 448 procedent de barcelona sant andreu comtal amb destinacio figueres
2ª foto: 464 procedent de barcelona estacio de frança amb destiancio aeroport i a la dreta 470 amb destinacio Lleida-pirineus
3ª creuament de 447 amb 450/ 447 procedent de castelldefels amb destinacio granollers centre 450 procedent de granollers centre amb destinacio sant viçens de calders

2 comentarios:

Marc Duque dijo...

detecto varios fallos un 448 de procendete de SAC direcion fuigures? y el otro una servicio GRAN CENTRE A SVC ? esos servicios solo se hacen los dias laborables por la mañana.

alex dijo...

marc estas fotos las hice con el adria en miercoles XD nos vemos xao.