avans de que el famos civia arribes a la R2 servidor trensdebarcelona jejeje vaig tenir l'oportunitat conjuntament amb en jordi fresno de anar a visitarlo a motcada bifurcacio i despres a l'hospitalet sense servei per finalitzar definitivament a la R2 s'ha de dir que a motcada bifurcacio ja sabiem que es trobava alli aparcat solet. pero el que no ens esperavem es que el trobessim solet a l'hospitalet que no hi pintava res alli en fi si algu em podria dir aquest misteri de perque el civia de la R2 abans de que el posesin estava aparcat a l'hospitalet que comenti siusplau merci a tots i salutacions! TRENSDEBARCELONA.
lunes, 15 de septiembre de 2008
martes, 9 de septiembre de 2008
tall de la L3 a montbau
tall de la L3 a causa de les proves de les estacions de la L3 de canyelles roquetes i trinitat nova la linia va eestar tallada desde motbau al video podeu veure el tunel iluminat dels dos costats i varies unitats canviant de via abans darribar.
sábado, 6 de septiembre de 2008
preparats,llestos......


mentres a la C2 posen civies a l'ambit de FMB es preparen per a un octubre de ignaguracio de la L3 a`mpliacio desde canyelles fins a trinitat nova passan per roquetes aprofitant. aprofitant que el meu pare treballa per al CCM(Centre de Control Metro) m'ha confirmat que al octubre sobrira la linia ara per avançar proves es tancaran les estacions de motbau fins a canyelles per treballar en els ultims detalls de les intalacions l'estacio de roquetes sera la mes profunda de tot l'ambit de FMB, tindra 60 metres de fondaria. i tirnitat nova enllaçara amb la L4 L11. esperant llavors al que el meu pare em confirmi la data del primer viatge amb passatgers de moment en conformo en veure el tunel proximament quan tingui una mica de temps tindreu fotos de l'estacio de roquetes per a l'exterior.
1-cartell de la L3 ja amb la ampliacio posada
2-tunel de l'estacio de canyelles ja amb tot el tunel amb marcha
sábado, 23 de agosto de 2008
...pel mati trens... i per la tarda...trens

el dia komença a les 10:00 les galeries del costat del nostre carrer amb el jordi F. (erpesaodeturno). on ens dirigim a L3 a l'estacio de vallcarca ''la nostra estacio''. on agafem una 3000. ens baixem a lesseps on alla fotografiem varies 3000R 2000 3000. despres ens dirigim a plaça catalunya on agafem un S2 sabadell 112. i decidim baixar a universitat. on decidim anar a buscar la C7 de renfe, esperem l'autobus pero en veure que no arriba nem caminant fins l'estacio. alla comprem un bitllet i ens el donen increiblement dels antics de renfe rodalies. i agafem alla una 447 on la cabina estava oberta i el maquinista no la tencat en tot el trajecte. arribem a plaça catalunya. on sortim i agafem el FGC una 111.01, fins a avinguda tibidabo. per la tarda... Començo quedan amb el marc a plaça catalunya on el seu tren arriba amb retart. i l'espero amb molta calor a l'andana on despres canviem a L1 i decidim anar a fer FGC anoia. arribem a espanya i canviem a FGC on la linia esta tallada desde l'hospitalet fins a sant boi. on ens dirjim a palleja quatre camins martorell central. despres tornem a martorell enllaç. i agafem la renfe fins a l'hospitalet on ens esperem el vic, on com sempre una 440R el maquinista molt simpatic ens deixa passar a cabina yo fins a plaça catalunya i el marc continua el seu trajecte. jo agafo el FGC corrents per que plovia i casualment era un altre cop la 111.01. arribo a avinguda tibidabo i un altre cop a corre sota la pluja i finalment arribo a casa.
1- panell de una 3000 amb el nom de la meva estacio vallcarca
2-3000R sortin de lesseps
3-447 apunt de sortir de cerdanyola universitat
4-213.10 sortin de quatre camins cap a manresa
5-701 al costat de la gasolinera per als trens diesel en martorell enllaç
viernes, 22 de agosto de 2008
cabina 447 vilanova (millorat)
si us va agradar el video de la 447 cabina vilanova aqui us deixo amb el mateix video millorat amb musica mes bona ja que la musica del altre no estava gaire be i era massa llarg apa us el deixo i ja esta.
Mataro + Hospitalet + sorpresa lot:3
el dia a començat quedan amb el jordi ''Erpesaodeturno'' per anar a la C1 a l'estacio de Mataro, vem sortir a les 16:30 d'avinguda tibidabo amb l'esperada 111.11 que ja es com si fos meva ja que estic acostumat agafarla i a que vaig poder viatjar en cabina amb un conductor del mes simpatic. doncs un cop passem per pl.molina sense parada arribem a gracia i ens creuem amb un s2 terrassa, al arribar a pl.catalunya sortim pel carrer bergara i ens dirigim a l'entrada de l'estacio de Renfe Rodalies i ens dirigim a comprar els bitllets el tren passa a les 16:58 minuts i l'agafem amb destinacio Mataro com no un civia 464+463. Per sort trobem lloc rapidament al costat de la cabina del maquinista el viatje transcurreix amb tota normalitat parlant sobre el lot num:3 de civies que vem veure amb el marc a montcada bifurcacio i visitar per a dins. arribem a mataro i ens dirigim al gabinet de circulacio de l'estacio de Mataro, alla informem de que farem fotografies i els i enseñem el permis, ens diuen que cap problema i que vigilem en no aproparnos molt a les vies. fem fotos de els canvis de pantograf dels civies i de una 447 despres vem sortir per a anar a comprar chuches. vem tornar i nomes venir va venir un civia con que el jordi mai a pujat a la cabina dun civia jo en canvi si i quan arriba el maquinista li preguntem i ens deixa mentre esta parat el tren. pero despres li caiem bastant be i ens deixa tot el trajecte fins a pl. catalunya. el trajecte es fa curt parlant amb el maquinista sobre el funcionament i altres coses del tren. vem sortir de cabina a pl.catalunya on ens vem sentar al costat de cabina quan arribem cap a hospitalet la pantalla del civia canvia de C1 a C4 i li fem varies fotos la pantalla la va canviar el maquinista per que li pogessim treure una foto quan va parar el tren li vem agrair i despres ell va marxar a descansar a la sala dels maquinistes. despres la sorpresa que ens trobem es un civia del lot: 3 aparcat a la via 16 on li fem moltes fotos e posat dos fotos de un civia del lot:2 i un del lot:3 perque aprecieu els 46 centimetres que te mes de frontal i que esta mes elevat del normal. despres decidim fer algunes fotos mes i tornar amb una 447 a terrassa fins a plaça catalunya. alla canviem altre cop a FGC. L7 era una 111.16 i vem arribar avinguda tibidabo a les 20:48 on cada un es va separa per anar cap a casa seva.
1-447 a blanes efectuant parada a mataro
2-civia 464+463 aixecant els dos pantografs
3- civia de LOT:3 com podeu observar conparant amb la foto de l'altre civia te el morro molt mes allargat
4-civia 463 sense servei amb el morro mes petit que el nou civia del LOT:3
5-pantalla civia 464+463 posant C4 esperem que algun dia aquest servei es realitzi igual que a la C3
martes, 12 de agosto de 2008
mes treneo en garraf




doncs ahir vaig anar amb el marc per garraf com ja sabeu per l'entrada i tenia camera nova pero sense piles avui e decidit tornar amb anasies de probar la nova camara que ma cedit en marc em va dir que practiques ja que la camera tarda uns 5 segons en fer la fotografia e decidit practicar un altre cop per garraf. com podeu veure el resultat no a estat tan dolent com em pensava be de 30 fotos que e fet 20 an quedat be jejeje. aquestes son de les millors que m'han quedat i espero que us agradin i marc deixa comentari i em dius que tal m'han sortit les fotos ;).
1- 451 als tunels del garraf passant veloçment.
2- 448 sortin de passeig de gracia dirreccio zaragoza delicias.
3- 252 cotxes talgo III passant per garraf.
4- euromed 101 amb frontal denominat duplex.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)