martes, 12 de agosto de 2008

mes treneo en garraf

























doncs ahir vaig anar amb el marc per garraf com ja sabeu per l'entrada i tenia camera nova pero sense piles avui e decidit tornar amb anasies de probar la nova camara que ma cedit en marc em va dir que practiques ja que la camera tarda uns 5 segons en fer la fotografia e decidit practicar un altre cop per garraf. com podeu veure el resultat no a estat tan dolent com em pensava be de 30 fotos que e fet 20 an quedat be jejeje. aquestes son de les millors que m'han quedat i espero que us agradin i marc deixa comentari i em dius que tal m'han sortit les fotos ;).

1- 451 als tunels del garraf passant veloçment.
2- 448 sortin de passeig de gracia dirreccio zaragoza delicias.
3- 252 cotxes talgo III passant per garraf.
4- euromed 101 amb frontal denominat duplex.

No hay comentarios: