lunes, 11 de agosto de 2008

tarda per garraf


























avui a començat tot parlant amb el trenerobcn de aon aniriem aixi que em decidit anar a garraf a fer fotografies la tarda a començat a les 16:14 on arribat el marc amb la 440R direccio l'hospitalet, al arribar a sants estacio em anat a la via 7 on em agafat un vilanova on parava a totes les estacions incluida garraf, a arribat el tren a les 16:40 amb una 451 i ens em pujat. al arribar a garraf em fet varies fotos de unitats 440R 451 450 despres em decidit anar per la muntanya a caçarlos per a la apart de dalt. a la part de la muntanya em tingut que pujar la muntanya que hi ha al costat per cert a sigut bastant facil jeje, un cop a dalt em estat descansan fins que finalment em sentit com arribava un tren i era l'euromed 101 en doble composicio i varies 440R 450 451 i un alaris que no em pogut caçar ni un ni l'altre jeje. despres kuan a passat una 451 em baixat la montanya i em tornat pel cami de la montanya despres em tornat a l'estacio on a passat la 252 amb cotxes talgo III despres a passsat una 440R cap a sitges i a baixat el nostre una 447 i em baixat a sants on em cambiat d'andana i em anat a agafar un l'hospitalet. un cop arribat amb la 440R em esperat al granollers canovelles del marc vist que venien tots amb retras em baixat amb el primer que em trobat una 440R. on em anat fins a sants estacio, on e sigut mes abil que el marc i e pogut visualitzar la 447 amb destinacio aeroport cosa que ma sorpres despres d'acostumbrarme als civies, depres em vist el amteix talgo III on l'hi e tret dos fotos i em agafat l'esperat granollers canovelles on el marc a seguit el seu cami i jo e baixat a catalunya. on me dirigit als ferrocarils a agafar L7 una 111.08 on jo mesperava el meu tren de sempre 111.11 que sempre l'agafo i avui cobria el servei L6. e arribat a avinguda tibidabo on me dirigit a casa meva i aixi a finalitzat el meu dia.
1- lletres del talgo III a l'estacio de sants
2- 252 cotxes talgo III passant per garraf a 50km/h perque mes endavant a 350 m te la limitacio a 30
3- euromed 101 passant pels tunels del garraf
4- cabina del interventor talgo III
5- 447 servei Aeroport

No hay comentarios: