viernes, 24 de octubre de 2008

Llerona + franqueses


















be tot a començat a les 15:30 quan e sortit de casa, e sortit corrents ja que no arribava a catalunya a les 15:52 per agafar el vic el marti m'esperava quan e arribat a la meva estacio vallcarca e posat els diners per comprar una t-10 quan per aquelles casualitats de la vida la maquina m'ha tornat el canvi pero no m'ha donat la T-10 e tingut que anar al cap d'estacio a que obris la maquina amb tot aixo e perdut uns 10 minuts quan baixava les escales per ja acabar-ho de adobar s'he m'ha escapat el metro arribo a catalunya i posat a corre tot el passadis arribo a la maquina de autovenda de bitllets i compro el bitllet surtu depresa i corrents paso els torns d'entrada el marti que en teoria havia d'estar en el primer cotxe estava en el ultim i s'ens a escapat el tren tontament sort que al cap de 15 minuts a vingut un ripoll que l'estavem esperant a sant andreu arenal. hem arribat a les franqueses hem trucat al marc que ens ha dit que ens estava esperant ja a Llerona aixi que em anat caminant per el costat de la vorera fins arribar davant de l'estacio de tren de Llerona on ens em trobat amb el marc i ens em creuat amb 2 447 de pujada i de baixada em tirat 4 fotos mes i despres em tornat cap a franqueses on el tren a arribat amb 15 minuts de retard que al final s'han convertit en 30 minuts de retras a plaça cataluya m'esperava el guillem a les 19:50 em anat a ferrocarrils i quan ens drigiem a gracia em parlat sobre que a l'estacio d'avinguda tibidabo i altres estan actualitzan les pantalles quan em baixat del tren al cap d'un ratet ens em donat compte de que les antigues pantalles estan tirades pel final de l'estacio despres em pujat a avinguda tibidabo on finalment jo e marxat cap a casa i el guillem a tornat sol ja cap a casa seva

1- cartell amb estacio de Llerona
2-440R sortin de les franqueses amb destinacio ripoll
3- antigues pantalles de horaris de FGC a gracia

mes videos i mes fotos al yotube es.youtube.com/trensdebarcelona


No hay comentarios: