miércoles, 24 de diciembre de 2008

130 a EDF mes Cabina




tot començava quan per la tarda a les 17:35 a plaça catalunya quedo amb el marc per anar a Estacio de França quan arribem trobem 2 alaris una 448 una 470 i una 447 sense servei be tot començava grabant els civies de la R10 i demes catalunyes express i Regionals cap a LLeida Tortosa i un cap a Reus a les 19:06 entrava per via 12 anavem corrents en marc i jo a grabar com entrava quan el maquinista quan para el tren ens deia de pujar nosaltres esclar vem acceptar i ens va enseñar la cabina i explicar amablament tots els sistemes i ens va fer una visita per tot el tren fins arribar a l'altre cabina desprer l'hi vem agrair i vem marxar cap a arc de triomf on jo vaig anar cap a catalunya i el marc cap a montcada on al arribar a catalunya em van regalar un calendari de RENFE publicitant els seus trens ''Moderns'' entre ells els CIVIES 114 Trnehotel 121 i d'altres be despres vaig agafar els Ferrocarrils L7 fins avinguda tibidabo.



1 comentario:

martita dijo...

alex , me encta el teu blog y les fotos petons